miercuri, 7 noiembrie 2007

La mulţi ani!!!



Am pus în “Balanţă” un ,,Scorpion” şi o ,,Fecioară”
Şi-am obţinut…..o pasăre rară.
M-am tot gândit şi răzgândit
Şi iată ce-am găsit:
Dacă ,,Balanţa” talgere n-avea,
In ,,Scorpion” se transforma.
Iară ,,Fecioara”-hei ce joc,
Un pic de echilibru ar fi avut pe loc.
Dar după ce m-am mai gândit
Concluzie nouă am născocit:
In orice zodie veţi fi voi,
Colegi cu mine la nevoi,
Să ne avem bine,nu să fim duşmani,
Aşa că închei cu un simplu:,,La mulţi ani!”.

(Manole Adriana)


Timpul: Miercuri – 7 noiembrie 2007, ora 13:00
Spaţiul: CNMB sala 43, Rm.Vâlcea
Evenimentul: Sărbatorirea celor născuţi în lunile septembrie, octombrie şi noiembrie organizată în ora de dirigenţie.
Am cântat, am recitat şi nu în ultimul rând… ne-am distrat.








4 comentarii:

Unknown spunea...

La mulţi ani,colegii mei dragi :*:*:*:* A fost sooper ce am făcut ieri,cel puţin mie mi-a plăcut...

Grațiela spunea...

Data viitoare sper sa fie mai bine organizat...

Adriana spunea...

Eee..a fost ok si asa...ne-a placut(mie cel putin)..happy birthday..:D

Grațiela spunea...

Felicitari Adriana pentru creativitatea ta! :* :))