miercuri, 4 martie 2009

Oră de informare europeană

Luni, 2 martie 2009, clasa noastră împreună cu doamna dirigintă, a asistat la o oră de informare europeană din cadrul Bibliotecii Judeţene "Antim Ivireanu" pe tema: Cetăţenia Europeană.

Gazda noastră, doamna Dana Rădulescu, a avut grijă ca timpul petrecut acolo să nu fie numai unul educativ, ci şi foarte plăcut, antrenant. Am aflat ce înseamnă a fi cetăţean european, ce drepturi (respectiv obligaţii) avem noi în această calitate şi cum am putea să beneficiăm de ele.

S-a mai scris despre această activitate: aici şi aici.







4 comentarii:

Luminita Manescu spunea...

Nimic? "pro" sau "contra"?...

Ce să înţeleg din ... lipsa voastră de reacţie?
Că această... impasibilitate e un mod elegant de a-mi transmite că nu vă interesează şi ... pe viitor să-mi văd de treabă!?

Grațiela spunea...

"Gazda noastră, doamna Dana Rădulescu, a avut grijă ca timpul petrecut acolo să nu fie numai unul educativ, ci şi foarte plăcut, antrenant."

Ne-am simtit foarte bine si sunt convinsa ca oricand am fi incantati sa mai participam la inca o ora (sau mai multe) de informare asemenea acesteia.

Luminita Manescu spunea...

Tu ... ca de obicei! Drăgută! Salvezi aparenţele!

Grațiela spunea...

Sunt convinsa ca numai lipsa timpului ii opreste pe colegii mei sa raspunda :).