marți, 7 aprilie 2009

Cenaclu literar

Cronologie

Cenaclu literar
Unde? Când? Cine? De la cine?

Istorie:
Marţi, 31.03.09 doamna dirigintă Mănescu Luminiţa informa
- Heliana, Nicoleta, vineri, 03.04.09
ora 16.oo
Biblioteca Ion Creangă, Bucureşti,
Cenaclu literar
organizatori: Octavian Soviany şi Constantin Abăluţă.
vreţi?
Noi:
- Hmmm...DAAAAAAAAAAAA

am ajuns
ne-am prezentat
ne-au fost citite poezii din Ofelia Prodan şi Daniel D. Marin
Octavian Soviany şi Constantin Abăluţă
au selecţionat vreo 7-8 poezii
din aproximativ 20
prin + şi -
printre cele 8 au fost şi:
Heliana:

Cădem în sus

avalanşa scarpină muntele emoţiilor mele,
dar n-o simţeam.
vedeam doar cum pe retină se scurgea tempera albastră, apoi albă
şi irisul mocnea ca o lumânare -
ţinută cu fundul în sus.
feţe schimonosite în cenuşă.
sadic! fardul prăfos îngheţase pe obrazul fin al magazinului
de deasupra căruia un horn făcea cu ochiul. îndrăzneţ.
flatarea!
doamne, de-aş ajunge la timp
ca să nu se închidă
uşa de porţelan...

Un bărbat şi o femeie absolut albi

îi simţeai calzi, dar erau de sticlă şi sufletul lor era berea.
zvăpăiau bulele de acid în ei. congelator.
bărbat înalt - femeie mincinoasă,
de ce aveţi ambalajul lăptos?
pe marginea căii lactee s-a construit un etaj deasupra raiului.
la intrare nu e nimeni. la ieşire sunteţi voi.

Nicoleta:

Ne jucăm

Ne jucăm de-a feţele lumânărilor
miroase-a tămâie
lângă ochiul tău de mort e uşa
a fi sau a nu fugi?
Ne jucăm de-a oameni libidinoşi
Regulă:
- e rândul tău să mă scarpini pe spate


Un bărbat şi o femeie absolut albi

Eu-femeie, tu-bărbat, eu-îndrăgostită, tu-bărbat
mi-aş atinge vârful nasului cu degetul arătător
nu ai observa
Refuzi buze dulci, dar îmi oferi tutun
deci
Eu-sirop de fructe, tu-bere, eu-tocuri, tu-bocanci
Când laptele va avea gust de mine
Sa fugi!

Luni la şcoală le-am povestit colegilor detaliat
şi am fost provocaţi să scriem toţi propriile noastre poezii
au ieşit nişte creaţii destul de interesante
şi rog toţi colegii să îşi scrie
cu acest prilej
poezia
pe blog.
eu o scriu aici

Zero e o cifră

Dormitor îngust
Demnitate zero
Femeie fiind, îţi permit măgăriile şi mă supun
semnându-te bărbat, te văd
scărpinându-ţi organele, singurele organe funcţionabile încă
arunci în mine dulciuri
şi simt
dragă
îţi simt lumânarea arzând în tine
ţi-am astupat găurile
cu vocea-mi răguşită . . .


N.B. Dorim să mulţumim doamnei diriginte Mănescu Luminiţa pentru că ne-a anunţat şi ne-a mobilizat pentru un asemenea eveniment.

(Scuzaţi lipsa pozelor, curând o să le primim şi p'astea)

7 comentarii:

Grațiela spunea...

Felicitări, fetelor!!!!

Evelyn spunea...

Felicitari!


Cu siguranta aveti ce invata din aceasta experienta.:)

Constantinov Rada spunea...

Nico...poezie inconfundabila.Imi pare bine ca ati participar, iar poeziile voastre au fost alese.Era si normal...sa ma bucur:))(si sa fie alese, caci scrieti.scrieti bine)Bravo!

Andi spunea...

felicitari fetele...:*
viitoru` suna bine

PlasticFantastic spunea...

Minunată călătorie prin Bucureşti, zău. :)) Data viitoare când mă duc la Bucureşti vă iau cu mine, că la ce simţ al orientării aveţi....


Una peste alta, felicitări pentru dublele realizări: participarea la o activitate de acest gen, şi poeziile foarte frumoase!

Grațiela spunea...

Mi-ar fi placut daca stiam ca va veti intalni cu marele Octavian Soviany sa transmit aprecierile mele...

Unknown spunea...

Ai maine ocazia;)