luni, 15 martie 2010

RIUF Bucharest 2010

"ROMANIAN INTERNATIONAL UNIVERSITY FAIR - RIUF este cel mai mare eveniment educational din Romania si Estul Europei. Anual, peste 100 de institutii educationale, din peste 20 de tari, vin sa interactioneze direct cu tinerii romani interesati de studii internationale. Afla mai multe in pagina De ce sa participi."

Câţiva dintre noi au participat în weekendul ce tocmai s-a încheiat (13-14 martie) la acest târg al burselor pentru universităţi internaţionale. Foarte multe standuri, foarte multe opţiuni, workshopuri (seminarii).





Locaţia: Sala Palatului, Bucureşti

5 comentarii:

Andi spunea...

Tot am dubii in legatura cu viitorul meu:)) si tot nu stiu la ce facultate vreau sa ma duc. Important e ca mi`am facut o idee in legatura cu invatamantul in occident si sunt mai informat in legatura cu mecanismul acest(cum sa ajung, ce examene in trebuie, beneficii, etc)

voi ceilalti v`ati hotarat?:))

Luminita Manescu spunea...

Bravo! Mă bucur că aţi fost voi, cei... patru evanghelişti!
Nu ştiu dacă aţi fost încântaţi, dar măcar v-aţi manifestat interesul, curiozitatea, nu?
Anul acesta ar cam trebui să vă hotărâţi încotro o luaţi... (rămân eu să sting lumina!)

Grațiela spunea...

Am fost incantati, ne-am distrat, ne-am destins, am aflat lucruri noi si mai ales... ne-am facut idei. Eu una as merge la medicina in Franta. Am sanse foarte mari sa intru... dar cred ca mai bine depun mai mult efort, trag tare si ma duc in Anglia. Sunt destul de subiectiva :)). Oricum, de acum incepe numaratoarea inversa.

Ana Luiza spunea...

Votez pentru Anglia, adica cel putin sper sa reusesc sa ajung acolo. Anul acesta asta o sa-i cer lui Mos Craciun:))

Radu spunea...

A fost foarte interesant. Chiar daca eu am intrat direct in ceata, pentru ca prima oara am vorbit cu un domn di Olanda si mi-a luat ceva timp sa ma acomodez cu "englezondeza" dansului, dar pana la urma a fost de folos. M-am decis ce si unde vreau sa fac. Acum nu mai ramane decat sa ne punem pe treaba pentru a reusi mai departe.
Succes!