miercuri, 2 iunie 2010

Lansare de carte la Biblioteca Judeţeană



Azităzi, 2 iunie 2010, in jurul orelor 14:00 am luat parte la lansarea volumului de teatru "Alifantul" de Nelu Barbu,(Editura Conphys, Râmnicu Vâlcea, 2010) impreună cu numeroşi oameni de cultură ai judeţului Vâlcea: Av. Petre Ungureanu, prefectul judeţului Vâlcea; Florin Epure, Director al Direcţiei Judeţene pentru Cultură Vâlcea;conf. univ. dr. Ilie Gorjan, membru al Uniunii Scriitorilor din România; prof. Constantin Zărnescu, membru al Uniunii Scriitorilor din România; conf. univ. dr. Ioan Şt. Lazăr; prof. George Voica, membru al Uniunii Scriitorilor din România; prof. Costea Marinoiu, preşedintele Societăţii Culturale „Anton Pann”; Ion Măldărescu, presedinte al Asociaţiei ART - EMIS; Liceul „George Ţărnea” Băbeni.



Referinţe critice:
"Scriitorul Nelu Barbu prezintă elemente care virează uşor spre "impresionismul" întârziat al vieţii interbelice, introducând în limbajul personajelor contraste de subtilă nunţă, subscrise valorilor locale şi colorate sugestiv prin intregitorul album cu fotografii de la sfârşitul cărţii."(Ion Măldărescu)

"Alifantul nu este o comedie, nu este o dramă, nici măcar un text a la Ionesco. Textul inteligibil şi imprevizibil nu te răpeşte prin conflictul clasic sau replică tranşantă, in schimb te obligă la atenţie, la vizualizare, la memorie..." (Bogdan Popian)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Bună Ziua
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Grațiela spunea...

Interesanta activitate!

Evelyn spunea...

Multumim!


Acesta e un blog colectiv...