sâmbătă, 5 martie 2011

Muzica în literatură

„Aș putea spune că muzica este cea mai ușoară modalitate de a te exprima, dar din moment ce cuvintele sunt talentul meu trebuie să exprim stângaci în cuvinte ceea ce muzica cea mai pură ar exprima” - William Faulkner

Miercuri, 23.02.2011, sub coordonarea doamnei diriginte, Luminița Mănescu și a colegei mele Rada Constantinov, s-a desfășurat în cadrul orei de română o activitate foarte interesantă, al cărei scop a fost demonstrarea unei posibile legături între două forme de artă, muzica și literatura. În cadrul activității au fost intervenții foarte interesante, au fost selecționate diverse melodii care îmbină arta literară cu cea muzicală, s-au adus în discuție nume precum Konstantinos Tsatsos, Ceaikovski, Shakespeare, Igor Stravinski, Byron, ș.a.
Așadar, luând în considerare discuțiile, melodiile și părerile prezentate, se poate spune că ne-am atins scopul și pe lângă aceasta, am avut parte de o activitate foarte frumoasă care, din punctul meu de vedere, ne-a apropiat și mai mult.

Și câteva poze:



















































3 comentarii:

Radu spunea...

Mie, unul, mi-a plăcut!

Manescu Luminita spunea...

Felicitări! Şi acesta a fost un moment la fel de special, ca atâtea altele pe care le-aţi organizat în aceşti 4 ani! Ce mă voi face eu fără voi?!

Radu spunea...

Păi, cred că sentimentul este reciproc...În cazul nostru, cel puțin, ne vom putea consola cu gândul că putem aplica învățăturile pe care ni le-ați oferit în acești ani minunați...atitudinea mea, aceasta este.

Eu, unul, vă mulțumesc în numele întregii clase!