miercuri, 4 iunie 2008

Proces literar

Ieri, 3 iunie 2008, doamna dirigintă ne-a făcut o surpriză invitându-i pe elevii liceului "Henri Coanda" în scopul desfăşurării unui proces literar. Aduşi în instanţă au fost: doctorul Tătaru ("Les trois graces" - Mircea Eliade), Cătălina ( "Luceafărul" - Mihai Eminescu), Mihail Aspru ("Dona Alba" - Gib Mihăescu), Mara ("Mara" - Ioan Slavici) şi nu în ultimul rând Ilie Moromete ("Moromeţii" - Marin Preda), a căror (ne)vinovăţie a fost stabilită de cei trei membri ai juriului.
Pe de altă parte, nici noi nu i-am aşteptat pe colegii noştri de generaţie cu mâna goală ci, dimpotrivă i-am întâmpinat cu o galerie de imagini realizate de noi, creaţii literare şi... o scenetă în limba engleză "Trouble in paradise" cu şi despre Adam şi Eva.

6 comentarii:

Constantinov Rada spunea...

A fost un schimb de experienta placut, ne'a incantat pe toti prezenta invitatilor nostri si...am invatat unii de la altii cate ceva.Sper ca la anul sa'i vizitam si noi cu acelasi entuziasm.

Grațiela spunea...

... si, de ce nu, cu surprize noi :)

Radu spunea...

A fost Frumos,dar parerea mea e ca s-a vazut ca am fost...Timizi,dat fiind faptul ca nu am socializat de loc cu ei,dupa cum a spus si Doamna diriginta,dar proabil vom invata din asta si data viitoare ne vom descurca mai bine:)

Joc de nuanţe spunea...

Mda, Radu. Noi am socilaizat însă foarte bine cu prăjiturile.

Radu spunea...

Corect Heli.In ciuda faptului ca ei au venit in vizita Noi am mancat prajiturile:))) si ei :-s...Oricum a fost tare>:D<

Robbie spunea...

Apropo de prăjituri, ei au fost timizi .. şi noi nemâncaţi! =)

Eu zic că toţi am avut căte ceva de învăţat unii de la alţii. Deşi ei s-au încurcat fie n-au mai putut continua din cauza râsului, pot spune că au încercat să iasă totul cât mai bine..

Nu ar fi deloc o idee rea să îi vizităm noi pe ei la anu` !