joi, 5 iunie 2008

Spectacol

Astăzi, 5 iunie 2008 ora 15:00, în sala de festivităţi a Colegiului Naţional "Mircea cel Bătrân", a avut loc un spectacol de DRAMA, susţinut de elevii claselor a IX-a F şi a IX-a E. Cele două scenete: "Trouble in Paradise" şi "Cinderella - The Western" aparţinând clasei noastre, au fost întărite de două dansuri, prin care elevii aceleiaşi clase au dovedit încă o dată că... se poate!
Mulţumim doamnei profesoare Daniela Conea pentru ajutorul acordat şi pentru susţinere!!

Sperăm ca pe parcurs să aducem şi înregistrările scenetelor. Deocamdată doar păreri...

Linistea dinaintea furtunii

207 comentarii:

1 – 200 din 207   Mai noi›   Cele mai noi»
Joc de nuanţe spunea...

Băăă
cum să pui mă pe blog filmuleţul ăsta cu o părere colosal de sinceră din partea mea? :))

Îmi publicaţi scursurile de politeţe. Noroc ca se incarcă greu filmuleţul. :))

Evelyn spunea...

Se incarca greu,dar nu conteaza...Toti pt unu` si unu` pt toti!!!>:D<:X:*


CLASA a9`aF

Unknown spunea...

We ROCK!!!!
Ce să mai zic...a ieşit mult mai ...repede şi mai spectaculos decât mă aşteptam...A da....step sisters:))
Just rock on forever you mean people


P S: Ati fost extraordinari! Felicitarile mele:*:*:*:*::*:*:*:

Grațiela spunea...

Exact Eve!!!

Joc de nuanţe spunea...

Staţi staţi
am o declaraţie de făcut.
De fapt 2.
:))
1. S-a încărcat vrăjeala, pardon, filmarea.
2. Îmi place tare de Ionel în filmarea asta [din punct de vedere artistic vorbid:))]

Grațiela spunea...

Într-adevăr Nico, ai mare dreptate!!! A fost cel mai reuşit spectacol, cu cel mai reuşit decor şi cea mai plăcută colaborare!


Sper să rămânem mereu ca astăzi... Forever young! :X

Unknown spunea...

Şi să nu uităm să le mulţumim tuturor celor care ne-au ajutat şi în special doamnei profesoare de engleză(pentru cei care nu o cunosc doamna Conea)


We love you ... Earth
:)))

bubu spunea...

Lasă Heli e un film << one of a kind >> cu nişte copii ultra mega super încântaţi că prezintă ceva [NOT!! - glumeam].Oricum mai picant e filmuleţul ăsta decât nişte banale poze...Mai ales Sorin care a cugetat asupra a ceea ce trebuia să zică în faţa camerei dar pân' la urmă a lăsat-o baltă :)) We sure had some fun :D

Grațiela spunea...

:))) Mie îmi place cum l-a prezentat Mări "Edi şi ălălalt" =))) A fost simpatiocă faza...

Dar ştie el Ionuţ că a fost de efect :P :D

Joc de nuanţe spunea...

Da mă
dragoste dintre veri:))

Grațiela spunea...

"Some", Bubu? Cum adică "some"? That was the best damn thing :X Data viitoare va fi şi mai exciting :X ... D-abia aştept să lucrăm iar împreună la ceva atât de plăcut! :X

Unknown spunea...

Chiar aşa...cred că este pentru prima dată când lăsăm atâtea comentarii...
Şi totuşi....cred că încep să vă iubesc mai mult:D:D:D:d

Thanks for the memories guys:*:*:

Grațiela spunea...

Dap... Doar suntem o echipă, nu? Şi uite cum la sfârşit de an am ajun toţi la fel... :X I love u too, guys! :*:*

Grațiela spunea...

şi într-un interval de numai 13 minute :D

Unknown spunea...

acum trebuie doar sa ne intlnim si sa cheltuim/bem banii
:))
:))
:)))))))

Joc de nuanţe spunea...

Moaaa
declaraţii fierbinţi aici.
:))

Să vedeţi cum se încălzeşte în clasă atmosfera şi la orele de romană zice doamna dirigintă că ne-am clonat şi a eşuat experimentul, de-au ieşit clonele mai performante. [not!!]

Constantinov Rada spunea...

Oricat de despartiti suntem , aparentele inseala!Emotii, comentarii si o munca de echipa.Vreau sa spun ca da, eram stresata, intrucat imi cadea cearceaful de pe mine.:))Bravo pentru toti!Ne'a reusit ziua de azi, cu mici scapari:))

Unknown spunea...

Tu sa taci...ca altfel le spun ce am facut dupa palarie:)):X:X:X:X:*:*:*

Grațiela spunea...

Stttt! Don't say a word :))! The monster is right behind =))) Acum... şi tu, Nico... nu mergem toţi la un suc? :D Un gratar... IX F in action :X

Joc de nuanţe spunea...

Nico
greşit

Eu cu Adina, Mări şi Rada am băut deja banii. :))
Dar nu-i bai, că ne vin acum şi alocaţiile.
:))

Unknown spunea...

Bubule simte-te...la tine se referea Rada:P:P

Joc de nuanţe spunea...

22 comentarii la ora 23:55

merităm aplauze:>

Tîlvîc Ovidiu spunea...

Foarte tare filmuleţul, chiar merita făcut un clip gen "behind the scenes". Important e că ne-am simţit bine, ne-am distrat, ce mai, we had the time of our life. Amintiri plăcute care o să dăinuie mereu. ;)

Unknown spunea...

Ati baut fara mine:(((:((
Sa nu uitati sa-mi aduceti si mie cravata ca am uitat-o pe scaun si a gasit-o cineva...nu stiu sigur cine:-??

Grațiela spunea...

Neah! A fost cel mai super lucru deşi Rada... aveai nişte emoţii :X Dar ai văzut ce bine a ieşit? :X Ai fost superbă şi mi-a făcut plăcere să joc alături de tine! :X


Toţi am fost buni [de ce să mă exclud din modestie? :)) mă bag la grămadă] :))) :X:X

bubu spunea...

Ha ha of frate văd că încă ţineţi morţis să vă loviţi de un ghimpe...anyway acum am văzut eram prea preocupat să-mi schimb display name-ul ...Chestia asta cu comentarii se transformă într-o cameră de chat cât ai clipi din ochi io zic să punem şi un chat la postarea asta :))

Joc de nuanţe spunea...

Time of zour lives, ai?

Păi dacă tot v-aţi simţit aşa bine, pot să păstrez yo restul de bani? Că văd că vă distraţi şi fără ei. :))

bubu spunea...

Cravata ta e la Heli Nico mâine o iei în primire :D

Grațiela spunea...

Bă nu ştiu dar am crezut că mor când am coborât de pe scenă după prima mea scenetă şi trebuia să mă îmbrac în şerif şi îmi dispăruse plasa... :)) [asta că tot veni vorba de lucruri pierdute] apoi, să aflu că pălăria mea era pe scenă... apoi Nico a uitat pistolu...:))) deci prea tare :)))

Unknown spunea...

Vai Bubule esti genial... cand vrei:)
(si asta din pacate se intampla destul de rar)
si Felicitari! ai reusit intr-o zi sa enervezi mai multe persoane decat...oricine

Joc de nuanţe spunea...

Ce-mi place de Chestie că şi-a pus a.k.a. Chestie :X:X:X

Şi da, cravata e la mine. :>

Grațiela spunea...

Lasa Hely... :-J :))))


Bubule... ce mândru eşti de poreclă ;;)

Grațiela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
bubu spunea...

Mda...cred că putem să renunţăm la ideea de chat...8-| oricum \m/

Joc de nuanţe spunea...

Ce sa las, Grazzy?
Pe Chestie sau pot sa las banii in buzunarul meu?:)))

Joc de nuanţe spunea...

00:00

Anu' nou.:))
Sampanieee

Grațiela spunea...

:))) Nico nu fii rea :))) se mai întâmplă... cel mai greu e să te ocupi de sunet... oricum, împreună am reuşit să trecem noi peste toate :X

Grațiela spunea...

Lasă banii :))))

Joc de nuanţe spunea...

Damn, postarea ajunsa la si-un minut.:((

Joc de nuanţe spunea...

Ce bani?

bubu spunea...

Pe mine în pace şi da accept eu banii...fără eschivări...normal Heli că mi-am pus toată polologhia asta ca screen name, numele meu şi prenumele mi se par prea formale pentru ce cetuim noi aci :) >:)

Grațiela spunea...

De ce, Bubu? Mie îmi place... nu uita că suntem uniţi :P :)) :D


Hai Hely să ... celebrăm :))

Joc de nuanţe spunea...

Bine
eu am banii:))
voi faceti cinste:))

Grațiela spunea...

Aha Heliana... deja ai uitat, huh? [-(

Grațiela spunea...

LOL =))

Unknown spunea...

nu sunt rea...cred ca a sunat mai rau decat vroiam....:))...nu conteaza....
sunt REALISTA....si totusi...cand mi-am dat seama ca de fapt io impusc fara sa se auda BANG BANG....au inceput sa-mi tremure picioarele...:):*:

Joc de nuanţe spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Grațiela spunea...

Da nu iti dai seama ce imi tremurau mie picioarele de ras cand Rada nu terminase de vorbit si incepe "ALL BY MYSELF" =)))

Joc de nuanţe spunea...

Lasa Nico:))
Nu ti-a mai tremurat nimic dupa momentul ala fierbinte.:>

bubu spunea...

Mă voi vedeţi că noi suntem singurii care comentăm acum noaptea dintre toate blogurile de le-or avea hostate ăştia de la gugăl...şi o facem atât de repede încât mie unu mi se refresh-uieşte pagina şi rămâne blocată aşa pe o perioadă de 20 de secunde.Crecă ăia din tura de noapte care sigur dorm s-au trezit din beep-uiturile vreunui server care e overloaded şi şi-au vărsat cafeaua pe ei >:)

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

e prea frumos filmuletu`:X eu sper sa mai avem momente d`astea :))) 9F :-<

Grațiela spunea...

=))))))))))) Si ce e rau in asta, Bubu? :)) de la tine a sunat amuzant =))) Mi te si imaginez spunand asta !

Joc de nuanţe spunea...

Chestie, nu mai vorbii urdu ca nu toti pricepem. O_o

Unknown spunea...

cata imaginatie...
10 de la mine
apropo de scene fierbinti mai Heli....:D:D:

Unknown spunea...

WElcome to the dark side Stefy:D:*:*:*:

Grațiela spunea...

Da Stefy! :*:*:* Intr-adevar :X A fost... si vor mai fi :* Dar probabil.. de la sfarsit de an scolar si... apoi X F :D :*


Si tu ai fost superba azi! :*:*

bubu spunea...

urdu...ok asta a sunat ciudat venind din partea ta :)) good chiar sunt computer freak :-s in fine :-j

Atanasescu Edi spunea...

Foarte fain...
Felicitari voua!

Constantinov Rada spunea...

Da ce tare:))Noi suntem singurii:> Dar asa'i frumos.Si mie mi'a placut sa joc alaturi de tine, Eve.Doar mi'am tatuat si numele tau:))Mi'a placut ca am fost impreuna, unii mai aproape, altiii mai departe, dar s'a simtit:))

bubu spunea...

Nico welcome welcome...a warm welcome da nu mai avem cornuleţe cu gem(sânziene) - cookies că le-am mâncat chiar înainte de spectacol ...foamea asta din noi :"> :-"

Grațiela spunea...

Doar putin, BubU! :))


Si da Stefy :* Welcome!

Joc de nuanţe spunea...

Ba
suntem buni:> [de gura]
:))

Grațiela spunea...

:))) Ehh... Adam, poate mai facem si alte parteneriate... Adam si Eva in NY :> Or smth like that =)) :*

Constantinov Rada spunea...

Ce Edi... Ca si tu ai participat:))Doar ai fost in filmulet:))Te'ai chinui cu 2 replici acolo, pana ai renuntat si au luat camera de pe tine:))

Constantinov Rada spunea...

Da ce , vorbesc eu, care ma vaitam ca mi se vede obiectul ruoz:))

Grațiela spunea...

Da.. daca nu erau sinzienele salvatoare ale lui Bubu muream :))) =)) desi nu am mancat decat una inainte si 3 dupa :))

Joc de nuanţe spunea...

Ce să zic?:))
Mascului feroce Edi şi ălălalt, Ionel. :))

Unknown spunea...

bha Rada...sti melodia de la Paraziti cu rozu'?....Cred ca nu:))

Atanasescu Edi spunea...

Pai...slava domnului ca au fost numai 2 replice...daca sunteti atenti vedeti ca impingeam camera spre eminem:)

Joc de nuanţe spunea...

Hai sa va confesez ceva
ca tot vorbiti de mancare:)))

Eu am avut cozonac la mine.:>

Grațiela spunea...

Eu habar n-aveam ca se filmeaza :)) Eram bulversata de faptul ca nu imi gaseam biblia si geanta :)) D-aia pe urma parca faceam reclama pe teleshoping la genti de laptop :)))

bubu spunea...

Iar Heli cozonac? Măcar era integru sau erau frimituri ca mai de mult ©ând ai adus...

Unknown spunea...

Aoleuu....X(X(X(X...si io am facut foamea p'acolo...bine mha Hely a.k.a. PC cum ai facut asa ceva....ti-ai tinut colega de scene fierbinti nemancata...
RUSINE!

Grațiela spunea...

=))) Hely... ma omori... de ce nu mi-ai dat si mie? :)))

Ahh.. stai mah... ca am behait si eu apoi [cand tot nu stiam ca se filmeaza] Livin la Vida Loca :X:=)))

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

nici nu apucai sa ma uit bine la toate comenturiilee ... n-aveti somn 9F ?:)))

Tîlvîc Ovidiu spunea...

Damn, suntem mai rău ca cei de pe forumuri. Cine o să vadă articolul ăsta o să aibă un şoc dacă o să se uite la numărul de comment-uri. La cât mai multe spectacole de genul ăsta! ;)

Unknown spunea...

We're all leaving in America ... America.... Ce faci Stefy?:*

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

poate ca ar trebui sa ne petrecm si noi toti de sf de an si pentru cei care pleaca de la anu` ... vreti ?

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

bine fac :)) e prima oara cand intru aici :)) la vorba tu ce faci nico ?:*

bubu spunea...

Dăi Ştefi cu refreşu dăi fără ezitare că rămâi în urmă şi pierzi firu naraţiunii, nu de-alta :))

Joc de nuanţe spunea...

Mancaciosii naibii:))
Am mancat cozonacul cu Rada, Adina si Mări:)))

Grațiela spunea...

Dap :D Stefy.. chiar vroiam sa propun chestia asta... Sa facem un party... :X sa vedem cum ne lasa vremea... sa avem cat mai multe amintiri d-astea fiindca... intr-adevar este superb ceea ce facem noi aici...X:

Unknown spunea...

Bine:*
POPOR0UL a decis....va fi un gratar undeva sambata viitoare cu toti colegii nostri si cu doamna diriginta(daca o sa ne accepte invitatia, bineinteles)

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

da ms bubu:))

Atanasescu Edi spunea...

Da...are dreptate stefi...sa facem ceva:)

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

yeee \:D/ ce bine ;))

Joc de nuanţe spunea...

Ce secseaaaa

acum pot sa las commuri perverse?:))
Citeste doamna diriginta 85 de comentarii?:))

Atanasescu Edi spunea...

pe 14?

Unknown spunea...

Bha dati mai repede cu refreshurile ca ramaneti in urma(vorba lu' Bubu)...nu vedeti (mai Edi) ca s-a decis pt saptamana viitoare?:|

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

stiu eu un loc unde sa facem gratar ! la fedelesoiu` e si aproape adica mai aproape:P

Grațiela spunea...

=)))) cenzureaza-te Heliana!! =)))

Joc de nuanţe spunea...

Frumoasa idee cu gratarul. =p~=p~=p~

Tîlvîc Ovidiu spunea...

Nu vă mutaţi măăăă!!:((:((:(( Hai să rămânem în formatul în care suntem acum. Vă loooooooooog!:(:(:(:(

Joc de nuanţe spunea...

De ce sa ma cenzurez ma?:))
Nici nu am inceput macar. :|

Atanasescu Edi spunea...

Veniti la Brezoi city pentru un gratar? :))

Unknown spunea...

asa...acum trebuie sa ii mai convingem pe restu' colectivului clasei a 9-a F..pt ca va fi destul de greu:|

Grațiela spunea...

da.. e bine.. am mai fost acolo... problema e cum ajungem?:))) pe de alta parte e ft fain in drumetie la Comanca :X :)) [parca vad ce o sa zica Bubu :)))]

Grațiela spunea...

adica presimt nu vad :)))

Unknown spunea...

Uite unde era bebele si noi nu vedeam....ce păţişi mhă Ovidiule....

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

unde sa mergem ?la breezoi ? :)

Unknown spunea...

100

Joc de nuanţe spunea...

Sa-i convingem?!

Ii bagam intr-un sac si pa.

Grațiela spunea...

Hai Nico nu strica :-L ... Eu i-am si convins pe toti :P de data trecuta..si chiar s-au suparat pe mine ca nu am mai facut nimic, dar nu a fost vina mea :P nu eu am fost cea care a oprit initiativa...


Si nu, la Brezoi e prea... la tine acasa :)))

Unknown spunea...

off ;))):)))Ştefy mi-a furat cel de-al 100+lea commentŞ)

Joc de nuanţe spunea...

Duamni

cred ca nici nu respir de 2 ori cate comentarii lasam simultan:|

Tîlvîc Ovidiu spunea...

Pai acu' realizez si eu ce colegi am si imi pare rau ca majoritatea se muta...:(( Haideti ma, mai ramaneti!:((

Atanasescu Edi spunea...

V am lasat...
Noapte buna...
Chatuit usor...;))

Atanasescu Edi spunea...

V am lasat...
Noapte buna...
Chatuit usor...;))

Unknown spunea...

Bine...chiar credeţi că Flori va accepta aşa repede?

Grațiela spunea...

Cred ca mai curand ne baga ei pe noi in sac... am crezut ca v-ati convins deja ca suntem o echipa si ca va iesi perfect!! ;) :X

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

n-a fost cu intentie nico :))) mi se strica mausu` de cate ori dau refresh

Joc de nuanţe spunea...

Pe Flori o iau eu pe sus, ca sta la 2 blocuri de mine.:))

Grațiela spunea...

Flori? :D Eu am vb cu ea si a zis ca vine :P

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

si eu pe laura ca sta langa mn :))

Tîlvîc Ovidiu spunea...

Hai noapte buna copilasi. Aveti grija de voi.

P.S.: As fi vrut sa nu se mai termine ziua de azi!

Grațiela spunea...

Nu mai fii asa mai Nico [-(

Atanasescu Edi spunea...

Pai...daca diriga va veni, cu siguranta va veni si Flori a noastra...si Laura...nicio problema...

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

115 commentarii :))

Grațiela spunea...

Intr-adevar...

Laura? :)) Cred ca nu stii despre ce vb Stefy :))) ... ea nici nu trebuie sa ii spui de doua ori ca e deja cu grataru in brate :X e de "gasca"


PS BUBU muri pe drum de la refresh =))

Grațiela spunea...

Edi... :)) Nu stii ce vorbesti =))

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

:)) lu` bubu ii muri laptop-ul saracu la cat a muncit azi :(

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

bai :-? am o intrebare ... cine ii ia cadou` doamnei ?

bubu spunea...

Da Graţi presimţi şi vezi totodată că de o vreme încoa mereu îstem pe aceeaşi lungime de undă...în altă ordine de idei acum am ascultat şi eu filmul şi am râs în hohote de modul în care vorbeşte Mări...Cu " ălălt " şi apoi " Sancheeez spune două cuvinte pentru cameră bă " =)) one of a kind [în fine nu le am cu codurile HTML şi vă zic virtual imaginaţi-vă că bă-ul este bold-uit :))

Atanasescu Edi spunea...

Ba da...stiu...
hai ca eu va las
v am pupat
noapte buna!
;))

Joc de nuanţe spunea...

Laura e un copil genial.:))

Sa vezi ce reactie chimica computer freakineasca avu loc la Chestie de nu mai zisa nimic.

Grațiela spunea...

Da...:)) se chinuie... :))) Oricum... azi au fost atatea emotii create de statie, de laptop de haine, de coregrafie, de sincronizare, de... tot ce se poate... lauri :X Frate... :X ce zi :X inca nu mi-am revenit =)))


Yoy! Suntem vedete la hollywood =))) [as Bubu said]

Unknown spunea...

Nu sunt rea..numai că nu am apucat până acum să îi văd şi latura asta a Florinei....

Joc de nuanţe spunea...

Mare chestie Chestie. :))

Grațiela spunea...

Ehh... Iti spun eu...:D :)) [Nico]

bubu spunea...

OK am fost total offtopic cu ultimu mesaj...ca să revin printre "vii" Ştefi" te ajut eu cu Laura s-o scoatem din Bastilia 2 [glumeam :))] şi Heli mă căcăneam cu mesaju anterior şi cu bă-ul că v-am zis nu nimeri codu...şi dădeam mereu refresh da nu vedeam mesaju roşu de eroare că nu e suficient de intens :))

Unknown spunea...

Bhă deci mă cheamă Moş Ene...i-am învăţat programul şi cam acum e pe la vecinu de la 2 aşa că ...tre să mă bag în pat...
Noapte bună!
Şi mulţumesc încă odată pentru această zi...
:*:*:*:*:
I love you bha!

Joc de nuanţe spunea...

Ce trist.
Pleaca Nico de pe front.
Nighty night Cinderello.>:D< Nico e muierea mea.:>

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

ms de ajutor bubule :) tu esti saritor asa de fel :)) am iesit si eu
va urez somn usor ca aveti nevoie >:D<>:D<:*:*:*

Unknown spunea...

:(te iubesc bha PC

Joc de nuanţe spunea...

>:D< [Nico]


Nighty night, Stefy.:):D

Grațiela spunea...

Sunt convinsa ca daca nu era de ora [ca e trecut de miezu noptii] eram si mai multi on acum...

Asa... ca tot veni vorba de people offstage... :)) Multumim celor care ne-au ajutat cu decoru.. a si da, multumesc tututror celor ce au reusit sa ma ajute ca din 5 pitoale intregi sa ajung acasa cu 2 si astea rupte =)))

bubu spunea...

Bă deja plecaţi de la arme la clătite(cum zice vorba)...se vede că eu când am ajuns acasă la 5 am picat lat şi am tras un pui de somn lung că acum nu dorm nici să mă somniferezi :))

^}:X{^shtefy^}:X{^ spunea...

mersi >:D<>:D<

bubu spunea...

Presupun că ălea erau pistoale...dacă da păcat de ele că n-am avut ocazia să trag o capsă în aer 8->

Grațiela spunea...

Va e somn...? Deja?

Ohh... riiight... eu maine la 9 tre sa ma duc la biblioteca... :| ahaaa :))) Okay... Asta e, nu ma mai culc :)))

Noapte buna, Stefy! :*:*:*

Noapte buna, Nico! :*:*:*

Eu nu ies =))

Constantinov Rada spunea...

Woooow....haideti sa facem un jurnal al clasei 9 f:))That will be interesting:))

Unknown spunea...

pentru ce te duci la biblioteca?

bubu spunea...

Apropo ce-i PC? Heli? Anybody...tre să îl tratez ca atare adică pisi sau e vreun secret pe care îl ştiţi doar voi cele 2 "muieri" :d

Unknown spunea...

PC=Prince Charming bha

Grațiela spunea...

=)) Hai mai Bubule :))) Noroc ca m-au tinut pe mine in scena capsele si a iesit chiar ... de efect!! :X:X ... A fost frumos :X...

E bine ca te-ai culcat, eu la 5 cand am ajuns acasa... m-am trezit cu mama ca avea chef de atarnat flori in balcon :))) ... Mah rog, dup-aia am stat cu sufletu la gura ca tu nu erai si Adina era in Morrison... deci mie cine imi trimitea filmuletu sa il pun pe bloguri?:| Nu va dati seama cat de chinuitor a fost sa stau si sa astept ca sa pot, in sfarsit sa pun articolul :))

Joc de nuanţe spunea...

Credeam că rămân singură pe front. :))


Niiimiiic pe frontul de eeest :))
dacă ştiţi melodia:))

Unknown spunea...

Ah:X:X:X:X...te iubesc Hely...ador ADORRRRRR melodia asta...e geniala..:X:X:X

bubu spunea...

Să ştii Rada că mă gândisem cu Graţi la un alt site care să fie jurnalul nostru...şî să-l updatăm zilnic să scriem acolo ce teme avem(pentru cei care nu şi le notează uneori - me2) să punem poza zilei...aia vrându-se a fi o fază haioasă din acea zi...şi tot aşa...dar cred că întră în vigoare ideea de la anu că acum...

Joc de nuanţe spunea...

Eu sunt Nico*s computer, bă, Bubule. :)) O să mă adori. :))

Grațiela spunea...

Rada, [aka Adam], :| hmm... stii.. asta chiar e un jurnal al clasei a IX-a F! :| :)) And I'm not s**tin` you

Unknown spunea...

Gata am plecat
PA!
:*

Joc de nuanţe spunea...

Grazzy, you no fun.
De ce cenzurezi? :((

Grațiela spunea...

Da Bubu... am vb noi... facem chestia asta la anu`.. cand vom fi a X-a F :X

Grațiela spunea...

Ehh.. eu sunt mai cuminte :)) Traiesc in comunism :))

Joc de nuanţe spunea...

Eu vreau să fim XI F. :))

Joc de nuanţe spunea...

Biiiiiiiiiip comunismu* biiiiiiip

Grațiela spunea...

:| :)) Ma sperii :)) Eu vreau sa fim la facultate... facultatea de Cinematografie teatru si film [ce vreau eu sa fac :X] si eventual Bubu la regie [vezi mai pitzi ca nu te uit?] >:D<

bubu spunea...

UHH Heli i see un B încadrat în orange lângă porecla ta :))

Grațiela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Joc de nuanţe spunea...

B de la bou?

bubu spunea...

Să zâce piţi că doar d-aia avem diacritice...a să vă dau claviatura ro programmers când am timp să vedeţi ce uşor vă e cu aia şi nu mai iese Ş)) când căutaţi să tastaţi :))

bubu spunea...

Dacă vrei tu bou :))

Grațiela spunea...

Meaning...?

Grațiela spunea...

Si pana la urma... Vom avea in curand si filmuletele ?

Joc de nuanţe spunea...

Păi eu nu vreau bou, dar tu la ce te gândeai?

bubu spunea...

la b de la Blogger ...că doar pentru asta stands ?

Grațiela spunea...

Am uitat sa zic Bubule =)) m-am uitat la asta de cel puytin 50 de ori si mereu rad cu lacrimi cand spui tu de langa mine "e lame" nu-mi vine sa cred ce tacuta eram eu =))

Grațiela spunea...

fir-ar :-L iar am scris "lame" :-L "leim"-u

Joc de nuanţe spunea...

Bubule n-ai pic de imaginaţie. O.o

bubu spunea...

As in?

Joc de nuanţe spunea...

As in bule portocalii.
wtf?!

Joc de nuanţe spunea...

Ati murit, ma?:(

Grațiela spunea...

Nu.. eu cuget :))

Joc de nuanţe spunea...

Cogito, ergo sum.:))

La ce, ma?

Grațiela spunea...

La faptul ca deja tastez pe langa... mi-e somn...a fost o zi frumoasa... :X

Mai stau putin de vb cu pitzi pe mess si ma car ca mor aici...

Continuam dimineata =))) poate ni se mai alatura si altcineva



Noapte buna! :*

Radu spunea...

A fost foarte tare ieri.Si filmuletul acesta arata faptul ca ne`am simtit bine si totul a fost facut de placere.Felicitari celor de pe scena si Doamnei Profesoare Conea

Radu spunea...

Pfuii Ce discutati voi aici.Imi place ideea aceea cu party`u sau cu grataru.Ar fi frumos sa mergem la brezoi city,in cinstea lui Edd` Kre din pacate pleaca de la anu`:((

PlasticFantastic spunea...

Frate, am pierdut discuţia asta super interesantă a voastră... fiind prea ocupată să dorm.... so I'm no fun :( >:P. Tre` să zic şi io ceva că deh, am urcat şi io pe scenă... şi am fost şi cameraman, şi dacă nu mă înşel, cu mine se şi deschide filmuleţu` (n-am stat să mă mai uit... :D)... A fost stresant, destul de solicitant(şi asta o spune unu` dintre "actori", nu vreau să mă gândesc la doamna profesoară care a văzut piesele over and over), dar eforturile ne-au fost răsplătite!

Go IX F şi la mai multe acţiuni de genu` ăsta!

Felicitări tuturor celor care au muncit la scenetele astea!

PlasticFantastic spunea...

Doamne m-am uitat la filmuleţ:|. De ce nu mi-a zis nimeni că vorbesc aşa...fără sens? Uitasem si sa vorbesc bine....:|

Grațiela spunea...

Lasa Măry, Radu... Poate reluăm după ore, astăzi, discuţia... Mă gândeam că acum, după ce am prin gustul "amintirilor" am putea să facem mai mult filmuleţe d-astea, instante... în momente ... mai tensionate!

Oricum, Radu... nu e nevoie să mergem pe ideea că "dacă Mahomed nu se duce la munte, vine muntele la Mahomed"... adică indiferent de ce se va întâmpla în actuala noastră formulă, noi toţi vom rămâne prieteni şi sunt convinsă de asta...

Grațiela spunea...

Nu Măry... nu ai vb fără sens :X A fost super :X ... Păcat că nu m-ai anunţat că filmezi că aş fi spus şi eu ceva... adică, în afara faptului că ai spus că sunt Sherif... nu m-ai întrebat ce cred eu :(

PlasticFantastic spunea...

Multumesc pentru incurajare(in legatura cu vorbitu` in filmulet), Grati! In momentul in care i`am intrebat pe toti cei prezenti ce parere au, si aveam si camera... am crezut ca e evident ca nu ma prostesc pe`acolo.... si besides, daca as fi zis tutuor ca se filmeaza... n`ar mai fi iesit asa cum a iesit. O fi filmuletu`....my baby...da`mi place cum a iesit. :D

PlasticFantastic spunea...

Si da, Brezoi City e cam...prea departe... Sunt de acord cu Stefi, la Fedelesoiu e prea frumos ca sa ratam ocazia in aceasta formula :X... de 30 de copii si doamna diriginta!

Grațiela spunea...

:-@... Vedem noi cum facem...

Cred ca ai dreptate la faza cu instant... poate ca daca deschideam gura sa vorbesc... iesea nasol si se strica banda.. =)) asa ca mai bine ca am stat acolo tacuta si linistita desi tot nu-mi vine sa cred ca sunt eu :| Nu stiu ce era cu mine de eram atat de luminata =))

Radu spunea...

Intr-adevar Gratzi,vom ramane prieteni dar parca suntem "mai prieteni" cand ne avem aproape.Era o idee cu Brezoi City,eu asa cred ca ar fi fost frumos sa ne luam ramas bun de la Edd`.Facem cum o fi,dar macar sa facem:*:X

Evelyn spunea...

Azi nimic pe minunatul blog?:>

Adolescent_Club spunea...

1.Heliana, să ştii că ... citesc tot!
2.Aţi fost perfecţi ca actori! Bravo, din nou!
3.Dacă aţi scrie aici ... mai corect şi dacă nu aţi stâlci limba română în "ton" cu generaţia "copy-paste", v-aş iubi şi mai mult!
4.Ideea cu ... grătarul e tardivă ... Astfel de acţiuni nu se fac pe ultima sută de metri! Era vorba că organizaţi ceva de ziua copilului!(fireşte, că puteţi pune la cale o ieşire la iarbă verde pe...furiş! Eu ... NU ... ştiu nimic! Sper doar, să vă simţiţi bine şi să îmi păstraţi un loc în poza de grup! Vacanţă plăcută!!!)

Radu spunea...

Ce Tare e chatul Asta ..aici pe blog....Foarte tare Frate\m/

Radu spunea...

Ar fi bine sa Vorbim asa despre fiecare chestie[No offence Bubu]>:D< :*}IXF{ Suntetzi Tari:D

Evelyn spunea...

Doamna diriginta,dumneavoastra nu veniti?

Sunteti invitata noastra speciala!:)

Joc de nuanţe spunea...

Trimitere către Mări: Sunt mai tru ca tine. :>

Joc de nuanţe spunea...

Ok. Măcar sunt cap de listă la observaţii.
:|
Acum sunt şi mai tru.
:|

Robbie spunea...

...

Mă speriasem cand a venit Ana cu camera.

...

Aveam emoţii !

Mersi Heli` pt. feedback!
__________

Aţi stabilit ceva cu gratarul/ieşirea la "iarba verde" ... ?

O zi, un loc.. orice..

Evelyn spunea...

Dragii mei eu am doua aricole noi pe blog!:> Poate va plac...:D:*

Era sa uit....
Astept comentarii!

Grațiela spunea...

Asteptati fratilor! Ma bucur ca in sfarsit ceva a reusit sa va starneasca... macar curiozitatea daca nu si interesul.

Actiunea pe care vrem sa o organizam nu are niciun fel de legatura cu 1 iunie. Este un fel de... banchet dar fara sa dam 2 milioane si sa mancam un mezel intr-un restaurant unde se aud manele, ci pur si simplu in aer liber.

Atanasescu Edi spunea...

Stai liniştit Radu...Şi mersi oricum... Regret că mă despart de voi, dar asta este...
Am învăţat multe anul acesta, datorită vouă şi doamnei diriginte.
Voi încerca pe cât voi putea să tinem legătura, şi vă rog nu uitaţi ca de fiecare dată când veţi avea drum spre celebrul Brezoi city şi spre Sibiu, să mi daţi un semn...
Cu toate că e prea devreme, vă urez succes pe mai departe...

Numai bine...

Grațiela spunea...

Nu te grabi, Edi :)

Robbie spunea...

Edi.. ce e tată cu textele ăstea emoţionante la tine?..

...Nu de alta dar mă faci să...să...

...NU PLECI NICĂIERI, AI AUZIT???

.........................

Auzi la el.. să se mute la Sibiu..

.. ăstea sunt fiţe!

Grațiela spunea...

:)) Prea adevarat, Ionut! :))

Evelyn spunea...

Edi,ştiu că te-am plesnit aproape zilnic in ultimele 5 luni, ştiu că am făcut glume bune/proaste pe seama ta...etc, dar să ştii că te iubesc.


Mult succes la Sibiu!
Iţi doresc să te inţelegi bine cu noii colegi şi să-ţi găseşti un coleg/colegă de bancă pe gustul tău.

Don't you dare to forget me!

«Cel mai vechi ‹Mai vechi   1 – 200 din 207   Mai noi› Cele mai noi»