luni, 17 mai 2010

Comment

"Comment" este o campanie lansată de Uniunea Studenţilor din România la care au contribuit cu idei elevi şi studenţi din 38 de oraşe (din România şi din lume).
În prima etapă a avut loc o dezbatere împreună cu oficialităţile oraşelor (despre care am scris într-un post anterior) urmând ca în următoarea fază, fiecare oraş să îşi trimită reprezentanţi la Bucureşti pentru Workshopuri şi Dezbaterea finală.

Astfel, ca reprezentant al elevilor şi studenţilor din Râmnicu Vâlcea, am luat parte şi eu la aceste activităţi.
Trei zile de analiză în detaliu a Noii Legi a Educaţiei (de la primul până la ultimul articol) finalizate cu o dezbatere. Am fost împărţiţi pe echipe de câte 4 (3 studenţi şi - în limita posibilităţilor - un elev, care era de altfel coordonatorul). Aşadar, eu am fost coordonatorul echipei 1. A fost destul de solicitant dar util. Trebuia să trecem prin 7 taskuri (sarcini... legea fragmentată) şi să notăm puncte forte, puncte slabe şi propuneri. Totul susţinut de argumente.
La final, fiecare reprezentant de grupă trebuia în dezbatere să realizeze un raport şi mai departe cineva nota ariile de conflict şi concluziile.

Desigur, în afară de muncă au mai existat şi momente de relaxare prin... jocuri!





2 comentarii:

Luminita Manescu spunea...

Bravo! Ai muncit, dar a meritat!

Grațiela spunea...

Intr-adevar!
Multumesc!