luni, 17 mai 2010

Dezbatere pe Noua Lege a Educaţiei

Joi, 13 mai 2010
După nopţi albe, rapoarte de întocmit şi zile obositoare (dar frumoase), a venit şi "momentul adevărului": dezbaterea din Sala Stoicescu a Facultăţii de Drept. Aici au venit reprezentanţi ai Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului... şi am încercat să discutăm despre această nouă Lege a Educaţiei.
S-a început cu Universitarul şi... când să vorbim despre ceea ce mă interesa pe mine în mod deosebit: Preuniversitarul, şi-au dat seama că a fost depăşit timpul alocat. Am reuşit şi eu să iau cuvântul de câteva ori dar discuţia a trebuit să ia sfârşit.
Ne-am întors în Tei (Complexul hotelier în care eram cazaţi) şi ne-am apucat de muncă pentru Congresul Studenţilor... încă o serie de nopţi albe de adăugat în listă.


2 comentarii:

Luminita Manescu spunea...

de la stânga la dreapta... (pe dna din dreapta o cunoaşte toată lumea!!!)

Radu spunea...

Presupun ca totul a meritat:)