sâmbătă, 10 octombrie 2009

Ciao !

De aici,




dintr-o sală de clasă de la etajul doi vă transmit oficial succese în noul an școlar. Astfel, sunt tot filolog bilingv, chiar " F "- ist, urmând să dau teză la latină și să studiez a 3-a limba modernă - germana.
Îmi este bine- răspunzând eventualelor întrebări referitoare la acomodare, etc- și... se regăsesc numele unora dintre voi printre întrebările puse de noii mei colegi.
Atât despre mine şi aici, că doar ne despart 90 de km, şi câteva fracţiuni de secundă pe messenger, şi v-aştept pe la mine, promit cel puţin o cazare, doar cer
să fiu anunţat din timp.
Şi... apreciaţi-vă unii pe alţii, certaţi-vă frumos, bârfiţi doar cu colegul sau colega de bancă, nu mai lasaţi gunoaie în bănci şi prin clasă, chiuliţi cu cap, şi...
ascultaţi de cei care vă vor binele !


Mit freundlichem Grüßen,

Edi

22 de comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur ca iti e bine acolo unde esti acum. Imi lipsesti, Eduard, tu si ultimii 2 dolari de pe cartela!!! Ramane sa ne revedem la statuie, peste 8 luni.
P.C.T.

Grațiela spunea...

:))

Na ca m-ai lasat fara cuvinte :))...

>:D<

Eduard spunea...

lol, andreea.
in ce sens, gratiela ?!

Andi spunea...

Si tie succes acolo bre>:D<...

inca mai trebuie sa planificam o excursie:))=))

bubu spunea...

ne-am dat dracu, edi :)) după ce ţi-au dat bătaie de cap activarea diacriticelor, ai activat şi claviatura germană. E bine măcar că ţi-a fost de folos ce te-am invăţat, şi că vista le are deja activate :))

pass auf was für schweinereie du da machst,du verrückte :P

Ana Luiza spunea...

ia nu ne mai injurati p`aici ca o dau si eu p japoneza:)) zakenayo nu Edi?:))

Eduard spunea...

bubu, am windows 7 ! si merci !
andi, planifica, planifica.
japonezoaico, o colega de-a mea si profa de engleza sunt in japonia de vreo saptamana, mai stau ceva ! sac- sac.

Constantinov Rada spunea...

Edi, ma bucur ca ai ramas neschimbat.Aceleasi sfaturi originale si, optimismul in ceea ce priveste scoala!"Succesuri"!>:D<

Ana Luiza spunea...

Lasă că plec si eu, dar peste vreo 2 ani jumate:-j

bubu spunea...

vai mie, toată lumea e pe ultimu' trend aka w 7 :)). Hell no, deşi l-au făcut ca să-şi salveze reputaţia după eşecu cu vista, eu unu tot snow leopard vreau =]

bubu spunea...

a, şi japo, în aprilie - mai, în perioada cand înfloresc cireşii e o excursie organizată de ambasada japoniei în japonia - 10 zile, da nu ştiu de ce-ţi mai zic că oricum nu mai sunt locuri :-" . Eat your heart out :))

Eduard spunea...

pai intentionezi sa faci o clasa de doua ori, ano ?! spor !
bubu, dar eu am windows de multe luni, tin minte ca te-am stresat cu un activate code !

Ana Luiza spunea...

nu Edi, dar în anul doi de facultate pot să plec;)

Ana Luiza spunea...

Bubu cred că mă confunzi cu tine, eu nu mă oftic de fel, do I look like I give damn about a thing around me? :)))

Andi spunea...

oricum Japo e permanent in Japonia:))
ce ii mai trebuie excursie...nu'i asa Japo?:))

Radu spunea...

Se pare ca iti e bine acolo unde esti.Succes in continuare Edd` si te astteptam si noi pe aici.
P.S.: Ai grija cu germana ca e grea.[ Mie mi se pare naspa ]

Eduard spunea...

dar, Radu, merci. si mie mi se pare uratica, si mai mult d-atat nici nu-mi place. spor ! :)

Grațiela spunea...

Va contrazic. Germana e frumoasa. Lenea din nou e cea care nu se adapteaza cerintelor.
De cand sunt si eu atenta la ore si nu ma mai preocupa secundarul ceasului sau o scuza buna pentru a dormi in banca... la orele de germana... ma simt mai implinita.

Evelyn spunea...

Oare de ce nimeni nu intreaba despre ce nume este vorba?:))

Permiteti-mi sa fiu curioasa, ca intotdeauna:))


tqm, ca mai nou iti place spaniola!`


>:D<

Eduard spunea...

dar, Evelyno !

Anonim spunea...

Ma amuzi, Eduard. PCT

Eduard spunea...

dar, vai ! PCM