miercuri, 7 octombrie 2009

Salutări din America - 2

Empire State Building

Salut dragilor!

Ieri s-au împlinit exact 7 săptămâni de când am ajuns aici şi încă am impresia că abia am venit. Locuiesc în Connecticut şi este foarte frumos pentru că sunt la doar o oră distanţă de New York şi oricând vrem putem sări in tren! Ei bine, nu chiar oricând, pentru că săptamâna e destul de ocupată.
În fiecare dimineaţă încep orele la 7:30 şi termin la 14:00. Am 7 materii şi am acelaşi orar zi de zi. Învăţ Civică, Spaniolă, Istoria Americii, Arte, Bucătărie ( e preferata mea, gătim aproape zilnic), Marketing si Management şi nu în cele din urmă Jurnalism. Liceul meu este ceva mai mic decât al Sandrei, are 1000 de elevi. Până acum am A la toate materiile. Profesorii sunt foarte deschişi cu elevii şi chiar au fost uimiţi să vadă câtă engleză se învaţă la noi. Au spus ca toţi ceilalţi elevi de schimb care au fost anii trecuţi au învăţat limba pe parcurs.
Sfârşiturile de săptămână sunt de obicei aglomerate pentru că avem activităţi cu Rotary sau cu familia gazdă. Dar îmi place pentru că este mereu câte ceva de făcut! Iar la şcoală avem foarte multe zile libere. Până acum am avut în fiecare săptămână câte o zi liberă.
Sunt singurul elev de schimb din şcoală dar ceilalţi elevi de schimb din districtul meu sunt destul de aproape şi încercăm să ne întâlnim cât mai des. La şcoală colegii sunt foarte prietenoşi. De fiecare dată când spuneam cuiva că sunt din România reacţia era:
Romania??? How cool !!
Sunt tratată foarte frumos aici, atât la şcoală cât şi acasă, iar clubul Rotary e preferatul meu!
Mă simt bine venită şi chiar dacă la început mi s-a părut greu, acum imi place din ce în ce mai mult. Mi-e dor de casă, de familie şi de prieteni, dar experienţa asta deja m-a învăţat să apreciez ceea ce am şi merită totul !!!


Eu şi fratele meu de schimb, Eddie
Toţi elevii de schimb din Districtul 7980
(rândul de sus - Ucraina, India, Germania, Thailanda)
(rândul de jos - Chile, Brazilia, România, Venezuela)

23 de comentarii:

Andi spunea...

Minunat:X...ma bucur ca te`ai acomodat asa repede...mult succes in continuare, si distractie placuta...sa stii ca imi e dor de tine..si sa nu uiti sa`mi aduci un "cangur":))..chiar daca nu ai ajuns in Australia, imi aduci un "cangul de america":))

Grațiela spunea...

Superb!
La tine pare sa fie ceva mai serioasa situatia... ori poate e modul in care ne-ai prezentat-o. In orice caz, ma bucur ca ne-ai trimis vesti si... iti doresc sa inveti cat mai multe din aceasta experienta si sa fii cu adevarat implinita!

Ne este dor de tine!

Eduard spunea...

balinteasco, ma tem ca tre' sa te corectez si pe tine - nu ca mi-ar displacea - asa, materia aia pe care o studiezi tu ... cel putin in romana, se numeste 'istoria americanilor ' dar na. nu degeaba am o deviza dupa care ma ghidez cand aud de tine, numele tau, hainele babacesti, si asa mai departe.
un p.s. contrariat : p.c.m.
si stiu ca-ti sare inima in corpul de purice cand vezi ca ti-am lasat comment. :)))

Florina spunea...

E foarte frumos ca amandoua sunteti aproape de New York! Sa traiesti la maxim experienta aceasta pentru ca merita cu adevarat! :P Ne e dor de tineeee!!!!!

Eduard spunea...

fie vorba intre noi, lasand micile rautati contructive, chiar mi-e dor de tine, si sper sa mai scrii pe blog, se pare ca sunt multi cei interesati de Andreea din Usa. >:D<

Luminita Manescu spunea...

Andreea, spune-le colegilor tăi că laureata Premiului Nobel pentru Literatură de anul ăsta este de origine română:

Laureatul Nobelului pentru literatură 2009 este scriitoarea germană de origine română Herta Müller, recompensată pentru onestitatea prozei în care descrie un peisaj al dezrădăcinării, a anunţat, joi, Academia Suediei.

Herta Müller s-a născut într-o familie de şvabi din Banat, dar a emigrat în Germania în 1987, după ce legăturile ei cu studenţii şi scriitorii de limbă germană din Aktionsgruppe Banat intră în atenţia Securităţii. Mama scriitoarei a fost deportată într-un lagăr din Uniunea Sovietică, astăzi pe teritoriul Ucrainei.

Apartenenţa la grupul de scriitori disidenţi de etnie germană din România, AKŢIONSGRUPE o aduce pe Herta Muller în atenţia Securităţii. Pentru că refuză să colaboreze este persecutată, iar prima ei carte, ''Şesuri'' apare în 1982 cenzurată. (vezi mai sus!)

Ana Luiza spunea...

D33`u meuuuu >:D< trebuie sa iti iei casti ca nu se mai poate! mi`e prea dor de vocea ta:*:*

Anonim spunea...

Si mie mi-e dor de voi toti!
Colegii mei stiu de Herta Müller, de fapt chiar tatal meu de schimb mi-a spus despre asta pentru ca eu nu ascult stirile dimineata la scoala.
Eduard...poate ne trimiti si tu un rezumat cu viata ta la Sibiu, sunt sigura ca toti colegii vor sa auda despre cum e acolo! (p.c.t.) Andy... ce sunt orele de muzica fara "My heart will go on??" Si Japo... am casti! :))
Imi cer scuze ca postez cu "anonim" dar parola mea nu mai functioneaza (adica am uitat-o).
Va pup XI F ! (suntem, in sfarsit, XI F)

Luminita Manescu spunea...

Andreea, mă bucur să aud asta!
Pe aici ... mulţi nu ştiu ...
Succes la şcoală şi ... aşteptăm veşti de la tine!

Ana Luiza spunea...

NU mai facem muzica printzessa:( creca s`au gandit ca daca nu esti tu nu are rost sa mai facem=))

Grațiela spunea...

Andreea... ma bucur ca ti-ai facut timp sa ne bagi in seama si sa ne raspunzi si la comentarii:)))...

Si sper ca nu ai uitat ca si eu behaiam cu voi pe my heart will go on :)) si apoi radeam de basarabeanca:)).
Din pacate nu mai facem muzica dar timp pentru distractie tot mai gasim in pauze... oricum fara tine sa ne dai tonul am uitat...

:(

>:D< XOXO

Andi spunea...

Noi putem canta si Acum my heart will go on:))...cum am cantat si la talent show=))...


I miss you Andreea:X

Eduard spunea...

cum naiba nu mai faceti ?! ca eu fac; fac muzica si desen, asta la arte. 2 saptamani una, 2 saptamani cealalata.

Grațiela spunea...

tu esti mai special :>

Anonim spunea...

Aici toate orele gen muzica, arte, sunt luate foarte in serios. Mie imi place la nebunie ora de arte.. facem o gramada de lucruri interesante. Ultima data am desenat cu carbune. Cu talentul stau mai prost. :)) Gratiela, tu ai voce, noi nu. Asta face diferenta. Eduard felicitari pentru ultima nota la romana! :>
Andreea.

Eduard spunea...

dar nu esti anonima, andreeo, ai un nume, A la toate materiile. eduard

Eduard spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Eduard spunea...

mi se tot spune, verdeata. :)))

Eduard spunea...

si vezi ca in ultima poza, sunteti toti latini pe ultimul rand- chile, brazilia, romania, venezuela ! :)))

Grațiela spunea...

Andreea... toata vara am mancat inghetata si am baut rece... De-abia astept sa facem un duet sa intelegi ce am vrut sa spun ;) :))

Ana Luiza spunea...

Vreau un TTT mare de tot să se audă de la tine până aici:X:X

Constantinov Rada spunea...

Andreea, in primul rand, mi-e dor de tine.In al doilea rand, imi aduc aminte de cosmarul pe care l-am avut la sfarsitul clasei a 10-a, cu tine, plecand. In al treilea rand, traieste clipa la maxim si nu regreta nimic!Te pup si ai grija de tine. Te asteptam!>:D<:*

Evelyn spunea...

Ma bucur ca esti bine, Balinteasco!>:D<

Mi`e dor de tine...Ma uit cateodata spre coltu` in care stateai si mi se pare ca lipseste ceva... un capsor dragut, tuns bob si doi ochi intotdeauna veseli si sclipitori.

Edi, acum inteleg cum te-ai hotarat tu sa ne scrii... te-a indrumat Andreea, desigur...Se pare ca ea este oricum singura persoana de care iti e dor, pana la urma, dar n`are rost sa ne batem capul cu maruntisurile:)


Te asteptam tot aici, Andreea!

Have fun:*