duminică, 31 octombrie 2010

Cu gândul mai departe...

... la Universitate!
De câteva luni elevii clasei noastre au început să/și construiască dosarele pentru a aplica la diverse universități în străinătate.

În ceea ce mă privește, m-am pregătit pentru acest lucru de foarte mult timp, motiv pentru care, la începutul lunii octombrie am și aflat că aveam să fiu admisă la universitatea mult dorită. Este vorba de Universitatea din Coventry (Coventry University). Din fericire, am fost admisă pentru toate cele trei specializări pentru care am optat: Business Management, International Business Management și Event Management.

De ce Coventry University? În primul rând m-am simțit foarte atrasă de faptul că repreyintă simbolul unui oraș puțin mai mare decât Clujul, centru universitar... este un oraș liniștit alcătuit în mare parte din ... clădiri ale universității! Ca să nu mai spun că se află la o distanță de aproximativ 40 minute de Londra. Apoi, (universitatea), este destul de puternică în ceea ce privește specializarea pe care am ales-o.

În al doilea rând, sunt foarte multe facilități: o bibliotecă având un număr impresionant de volume, apoi baza sportivă (aici m-a atras în mod deosebit bazinul de înot care a fost realizat cu doar câțiva centimetri mai mic decât normele impuse pentru participarea la olimpiadă).

Pe de altă parte, cum de ceva timp sunt foarte îndrăgostită de USR (Uniunea Studenților din România), la fel am simțit și față de CUSU (Coventry University Students Union) când am citit primele articole despre ei.

Acum... pot spune că sunt fericită. Faptul că am fost admisă într-un interval foarte scurt de timp, la o specializare pentru care aveam puțin emoții (având în vedere că se cere matematică), mi-a ridicat foarte mult moralul. Acum aștept să treacă timpul, încerc să mă bucur de liceu și mă pregătesc pentru ultimul examen al liceului: Bacalaureatul.


Mulțumesc pe această cale colectivului profesoral al Colegiului Național "Mircea cel Bătrân" din Râmnicu Vâlcea. Cred că am avut ocazia să evoluez sub supravegherea unor oameni extraordinari ce m-au învățat să lupt, să fiu ambițioasă și să nu mă dau niciodată bătută!
Mult succes tuturor colegilor mei! Sper ca toți să primească același răspuns pe care l-am primit și eu!
Grațiela Teodora Vlad.

Niciun comentariu: