duminică, 8 mai 2011

Dans cu o carte


Vîlcu Adina

5 comentarii:

Grațiela spunea...

Drăguţ!

Andrada spunea...

Adina, eram sigură că o să alegi ceva de Stephen King. Mi-a plăcut mult cum ai încheiat "...monștrii care ce-l mai adesea suntem chiar noi!"

Adina Vilcu spunea...

Grațiela: Mulțumesc!
Andrada: Bănuiam că alegerea mea va fi previzibilă. Deși am și alte cărți preferate scrise de alți autori și inițial am vrut să surprind alegând una dintre acele opere,în final am prezentat aceasta carte întrucât a reușit să mă fascineze încă de la primele pagini. Poate și faptul că e recent citită și că încă ma aflu sub „vraja” ei m-a influențat.

bubu spunea...

Adina, trebuie să recunoști că Stephen King are un loc aparte în inima ta! Așa-i? :D
Și nu contest că citești și altceva, dar când te mai văd prin pauze cu câte-o carte în mână; aproape 90% din ocazii e una din operele lui King. Spre rușinea mea nu am citit niciuna din creațiile lui, am văzut decât ecranizarea după 'The Shining' însă prezentarea ta m-a convins să pun mâna pe una cât de curând.
Mi-a plăcut calmitatea și claritatea vocii tale, exact așa cum puncta și doamna dirigintă, te captivează, te fac să fi atent la ceea ce ne prezinți; față de filmele colegilor care din cauză că stau foarte prost pe partea audio mi-e unuia mi-a fost foarte greu să mă concentrez să vizionez tot materialul și să nu închid fereastra.
Am sesizat doar o mică scăpare(probabil de ordin tehnic) când ai zis "interpretări inter textuale"; însă în afară de acest aspect filmulețul tău mi-a plăcut enorm, și în mare parte de asta am ales să și comentez asupra lui, pentru că e unul din puținele în care se aude vocea destul de inteligibil.

Fe-li-ci-tări! :D

Andrada spunea...

Scuze, am vrut să zic cel*