vineri, 26 august 2011

1/2 din vacanță



Eu mi-am petrecut luna august acasă, cu familia. Am lenevit și am urmărit peste 10 seriale. Însă, mi-am făcut și un obicei - acela de a merge la cinema. Îmi pare rău că a trecut timpul pe lângă mine și nu am făcut nimic productiv, dar îmi place să cred că mă păstrez pentru agitația din București. Cred că punctul culminant al lunii august a fost o miniexcursie la munte. A fost superb: lac, apă curată, aer proaspăt,liniște, foc de tabără, cam tot ce e necesar unei pauze. Acum sunt în căutarea unei locuințe în București, doar sunt oficial studentă! :) Mări?

3 comentarii:

Mări spunea...

ai uitat să ne spui unde eşti studentă. :D

Unknown spunea...

Corect. Universitate. Facultatea de Litere. Studii Europene - Bucuresti

Grațiela spunea...

Buuun, bravo >:D<