duminică, 14 august 2011

Adina Vîlcu


Ce mică-i vacanța mare... dar nu și vara aceasta. Anul acesta mi se pare că vacanța trece mai greu. Poate și pentru ca nu am fost decât la mare ( nu am stat prea mult timp) și în tabăra Rotaract cu tematica Robin Hood( care din păcate a fost doar de 3 zile) dar poate și pentru că sunt nerăbdătoare să văd cum e viața de student și orele de practică( care îmi par foarte interesante: experimente, chestionare, statistici). Așa că, până ajung în București, îmi ocup timpul cu lucruri deloc deosebite: ieșit pe afara, filme, filme, filme, citit, încerc să îmi fac accesorii ( câteodată chiar reușesc), particip la diverse concursuri sau loto ( am reușit să câștig de 8 ori suma pe care am dat-o pe un bilet ) și am jucat doar o data, dar o sa mai încerc) și îmi caut chirie continuu...
Oricum, sunt bine dispusă și pentru că mai am o lună și jumătate de vacanță o să mă bucur de ea cât mai mult cu putință. Sper sa aveți și voi o vacanță plăcută în continuare!
Predau ștafeta Anei Olanescu pentru că știu că ea are multe de spus despre vacanța asta.

4 comentarii:

Grațiela spunea...

Mda... multumim ca ne-ai zis unde esti studenta :-L.

Adina Vilcu spunea...

SNSPA, Facultatea de Stiinte Politice, specializarea Sociologie. Imi pare rau :D

Luminita Manescu spunea...

Felicitări,Adina! Aşa se întâmplă în vacanţa de dinaintea primului an de facultate! Toată lumea se gândeşte la ce va fi! Dar... puteai să ne pui o poză cu... Robin Hood :) :)

Andi spunea...

Succes in gasirea unei chirii avantajoase in Bucuresti!