sâmbătă, 13 august 2011

August-înainte de facultate


Dragi colegi, suntem deja în luna august și majoritatea am intrat pe la diverse facultăți și ne-am făcut ceva planuri de viitor.
M-am gândit să vă povestesc cum mi-am petrecut luna august(ultima lună august înainte de "studenție") și cum e cu facultatea,job,etc... cu speranța că data viitoare când vizitez blogul acesta și să văd și poveștile voastre.
Am ales luna august pentru că unii dintre voi începeți cursurile deja în septembrie, deci acestea au fost ultimele zile de vacanță.

După cum majoritatea știți am ales să plec în Italia la facultate, gândindu-mă că aici șansele de a mă afirma și a face ceva în viață sunt mai mari -sper să fie așa-.
Am venit în Italia pe 30 iulie,pe mulți nu am apucat să vă salut pentru că am stat ultimele 2 săptămâni înainte de plecare în București. Am ajuns aici și deja din primele zile am început să mă interesez mai profund în legătură cu intrarea la facultate și mai ales pentru documente... într-un final totul bine, totul rezolvat, sunt student!
Cum părinții mei stau la 60 de km distanță de Torino, am ales să-mi caut un loc de muncă pentru a-mi putea permite să-mi închiriez o garsonieră în Torino când voi începe cursurile(mi se pare obositor/plictisitor să fac 2 ore naveta zilnic).Așadar, căutarea unui job a fost destul de facilă deoarece am avut deja niște promisiuni înainte de a ajunge aici. M-am dus să mă cunoască patronul și m-a pus o zi în probă... totul a decurs mai bine decât mă așteptam și mi-a spus că din septembrie e posibil să încep chiar să lucrez în acel bar, cu condiția ca băiatul care lucrează acolo va renunța la locul de muncă așa cum spusese. În cazul în care planul nu va decurge așa, "capo" mi-a spus că mă va prezenta unor cunoștințe de ale lui pentru a-mi oferi un job(poate ceva și mai bun decât într-un bar), numai că trebuie să aștept să aflu orarul de la facultate, așa nu voi avea probleme să ajung la cursuri. Pe lângă patronul acelui bar mai am și alte promisiuni de prin alte părți, așa că m-am înarmat cu răbdare și speranță.


Acum să spum și partea mai puțin plăcută a lucrurilor: Minunatul Torino în luna august este deșert! Cum italienii au obiceiul să-și ia concediu în această perioadă, orașul este populat în mare parte de către turiști.
Eu stau aici în orășelul în care locuiesc părinții mei și aștept mereu apusul, așa seara pot ieși la o plimbare, la o petrecere și în week-end-uri pe la discotecă(dacă tot n-am ce face)... și aștept zilele de plecare la mare...totuși în 2 ore sunt pe litoral, hehe.
Concluzionând(text argumentativ), pot spune că aventura în Italia este cam plictisitoare, dar promițătoare. Sper ca și voi să aveți câte ceva de povestit.

P.S.: Provocările sunt interesante, așa că îi dau ștafeta Grațielei... să fie ea următoarea care să ne povestească luna ei august+deciziile pe care le-a luat în legătură cu facultatea.

P.S. 2: La vita e bella!

3 comentarii:

Grațiela spunea...

Ti-am cam spus tot ce era de spus in particular... dar unele lucruri niciodata nu sunt spuse suficient, precum "imi pare rau", "mi-e dor de tine", "te iubesc" sau "esti un cretin".
In orice caz :))... ma bucur enorm pentru tine, ma bucur ca inveti ce inseamna responsabilitate, ca iei viata in serios (in contrast cu mine care dupa cateva momente de panica si frica m-am intors la 180 de grade si din serioasa am devenit cea mai putin serioasa persoana din cate cunosc...si nu ma prea pot intoarce), ma bucur ca iti impingi viitorul pe drumul pe care l-ai vrut tu... si imi va fi sigur dor de tine in timp mai mult decat imi e acum.

Sper ca nu e prea sentimental :)).
In orice caz, when life gives you lemons... well... fudge life, grab a beer and squeeze them :D.

Hai noroc, prietene! Sa auzim de bine! :*

Luminita Manescu spunea...

Bravo! Va să zică... vă ţineţi de cuvânt şi continuaţi blogul clasei :)
Eu sunt prima fericită... beneficiară a postărilor voastre! Continuaţi! Aşa îmi veţi crea impresia că... nu ne-am despărţit niciodată...

Andi spunea...

E normal sa-ti fie dor de persoanele cu care ai impartit 4 ani aceasi clasa. Certuri, imbratisari, barfe, etc. Imi pare rau ca nu-ti mai pot vizita lantul de hoteluri:(..si ca nu vom mai colabora in viitor. Dar cine stie ce ne rezerva viitorul... poate colaboram si cu noua ta profesie hehe