duminică, 14 august 2011

Şi Japo...


Pentru mine de abia a început vacanţa! Am fost aşa ocupată cu înscrierea la facultate şi toate demersurile pe care a trebuit să le fac, dar a meritat. Acum pot spune că sunt studentă la School of Oriental and African Studies, University of London. Începând din 26 septembrie voi studia Japoneză şi Economie la Londra pentru 4 ani, dintre care anul 3 îl voi petrece la o universitate din Japonia.

Foarte multe lucruri interesante nu am apucat sa fac în această vară, în afară de faptul că am fost o săptămână la Londra şi o săptămână la Şcoala de vară de Japoneză la Bucureşti. A fost o experienţă inedită pentru mine deoarece am avut ocazia să cunosc profesori japonezi şi să mi se predea direct în japoneză.

Printre altele mi-am sărbătorit şi ziua de naştere, mai devreme puţin pentru că săptămâna aceasta Mădălina pleacă în Danemarca şi am vrut să fie şi ea prezentă. Am primit numai cadouri frumoase, printre care un evantai uriaş pe care îl voi lua cu mine în Anglia orice ar fi.


Deja îmi e dor de colegi... Şi ştiu că toţi am fost curajoşi până acum, dar tuturor ne este frică de ce va urma şi ne punem aceleaşi întrebări: Oare voi fi în stare să mă descurc singur printre străini? O să reuşesc să-mi ating ţelul? Eu cred că DA! Am încredere că toţi vom ajunge acolo unde ne-am propus, iar dacă vreodată aveţi o problemă sau vreţi să comunicaţi ceva sper că veţi scrie pe blog pentru ca toţi să ştim şi să vă putem ajuta, eu mă ofer prima voluntară.



În încheiere o veche zicală japoneză: がんばってください(Ganbatte kudasai)= daţi tot ce aveţi mai bun!

Mai departe: Andreea Bălintescu!

7 comentarii:

Luminita Manescu spunea...

Îmi pare bine să citesc toate astea! Noroc şi, cum se spune, vânt din pupa! :)
La mulţi ani! (mă bucur să vă revăd în aceste fotografii).

Andi spunea...

Anaaaaaa! Vei reusi! Am mai vorbit noi despre viitorul nostru, cat de greu ne va fi, cum va fi+planurile noastre de viitor(Uneori am privit prea departe), dar e bine sa visezi, numai asa se naste dorinta de a-ti atinge scopurile.
Esti o luptatoare, si mereu ai reusit ceea ce ti-ai propus.
O sa-mi lipseasa povestile despre napi, palmele tale, mana ta drepta ce se misca cand razi precum pisica din Cozia, barfele cu tine, povestile, tot! Ai grija! Te pup!

Ana Luiza spunea...

Mulţumesc doamna dirigintă pentru urare!

Andi, ai grijă ce faci pe acolo şi să mai deschizi din când în când şi câte o carte!

Grațiela spunea...

Mult succes, scumpo!! :*:*:*

Ana Luiza spunea...

Merci Graţi, si tie! :*:*

Radu spunea...

Japooo!!! Mai știi noaptea aia când am făcut omletă:)) și am discutat? Mai ții minte ce viziuni întunecate aveai? Ți-am zis eu că o să reușești:*
Mult noroc în continuare!

Ana Luiza spunea...

Merci Raduuuuu pentru sustinere!!:*:* M-a ajutat foarte mult!:D