duminică, 21 august 2011

Consider că...




Vacanța mea, prin care se înțelege perioadă de după bac, nu a început tocmai ca o vacanță. Spun asta pentru că, deși scăpasem de bac, mai aveam admiterea la facultate :-?, mai exact, pe 18 Iulie. Așa că, în timp ce majoritatea prietenilor mei se bucurau din plin de libertatea de mișcare, adică faceau ce aveau chef....eu, cu două săptămâni înainte de examen, trebuia să vin acasă la ora 22:30, ca să fiu odihnit și să pot învăța...Ordine care veneau de sus, nu din proprie inițiativă. Oricum...chestia asta a dat rezultate. Am intrat la Facultatea de Psihologie și Științele Educației în cadrul Universității București, pe bază de examen de admitere, cu nota 9.43. Am fost foarte fericit perioada care a urmat aflării rezultatului.
Să vedem :-?...lucuri care merită aduse aminte. A, da! Am fost la munteeee! Cum spuneam, am fost la munte cu câțiva prieteni, printre care Ovi și Mișu. A fost super, ne-am distrat, ne-am relaxat, ne-am întors:(( și ne-am lovit de viața plictisitoare dintr-un oraș mic.
Am cunoscut oameni noi și am învățat lucruri foarte importante legate de viața pe care o trăim în fiecare zi, iar unul din aceste lucruri e că nu trăim singuri pe lumea asta ci într-o comunitate, așa că dacă putem, ar trebui să ne ajutăm aproapele cum putem mai bine. Fă în fiecare zi un bine și vei avea o viață mult mai armoniasă!
De atunci îmi omor timpul citind, gătind, uitându-mă la filme pe timpul zilei, iar noaptea, ca bufnițele, ies și eu pe-afară la aer că-i mai răcoare.
Momentan trebuie să-mi găsesc chirie în București, nu contează unde, doar să fie și să fie decență!
Abia aștept să ajung la București și să-mi intru în ritm, să cunosc viața și oamenii de acolo(....și să mai slăbesc puțin). Sufăr foarte grav de o chestie și anume lipsa de activități care să-mi aducă aminte că sunt în viață și să mă scoată din plictiseala teribilă care mă încearcă uneori. Dacă aveți idei, vă aștept!
Cam asta a fost vacanța mea, dar sunt foarte curios ce a făcut Rada Constantinov în această vară!

6 comentarii:

Grațiela spunea...

>:D< Felicitari inca o data!

Andi spunea...

1.Felicitari prin rezultatul de la admitere!
2.Succes in cautarea unei chiri!
3.Multi dintre noi cred ca suntem "morti" in perioada asta. Lipsa de activitatea chiar e oribila. haha:))
4.Ne vedem prin Bucuresti!

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

Felicitari! E bine ca mai raman si de la voi prin tara.
Ce chestie... se pare ca toti suferim de aceasi plictiseala cauza de lipsa de activitate, cautam chirie, etc.
Hai, Bucuresti! Hai mai repede! :))

Ana Luiza spunea...

Legat de plictiseala: pana plec oricine ar chef si timp, daca vreti facem un gratar la calimanesti, stiti locatia:D

Radu spunea...

Aparent, progresez în găsirea chiriei.

@Grați
Merciiiii:*

@Andi
Ne vedem!

@Daniel
Și eu consider chestia cu plecatul din țară o problemă, dar fiecare își alege drumul și-și face viitorul...

@Japo
Chiar mă gândeam zilele astea să facem un grătar....dar până îi aduni pe toți de pe cine-știe-unde or fi... Dar cu proxima ocazie, îi dăm drumu`!

Luminita Manescu spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=e0g-UOnnYAY&feature=related