miercuri, 24 august 2011

Rada...+ Always-Bon Jovi







... a petrecut şi petrece în continuare o vacanţă ok. Cum am terminat cu bacul, pentru care, recunosc, nu m-am omorât prea tare, am continuat cu admiterea. Aceasta a ţinut două zile şi a avut loc în cadrul Facultăţii de Litere şi Arte "Lucian Blaga", Sibiu. Nu a fost uşor, însă nici greu. Pot spune doar că se putea mai mult. Mi-am cunoscut o parte din colegi şi urmează să mai fac cunoştinţă cu ceilalţi, care vor intra, în septemprie-după cea de-a doua sesiune. După ce am aflat răspunsul(afirmativ,locul 4 acum, căci s-au mai retras), am zbughit-o la mare, în Vama Veche(de 4 ani fiind nelipsită de la festivalul FOLK YOU-Florian Pittiş). Am petrecut 5 nopţi, apoi m-am întors acasă şi am început lucrul. Nu pot să stau degeaba şi, mai ales, pe căldura asta. Abia aştept să stau singură. Într-o garsonieră, în oraşul care îmi este atât de drag.Pe scurt, o să îmi fie dor de ultima vacanţă de licean. Şi, la sfârşit, succes tuturor şi ţineţi de drumul pe care aţi ales să mergeţi! Cine ştie, poate o să ne vedem cu toţii în Dubai!(glumeam). Şi acum, Nico, tu?

3 comentarii:

Luminita Manescu spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=heXpd_fCq9Q

Grațiela spunea...

Si eu tot spre Dubai ma indrept =)))))))). Cred ca iar e chestie de raci :)).

Felicitari scumpo! :*

Constantinov Rada spunea...

Multumesc pentru melodie. Pentru liniste sufleteasca.
Da, Grati. Sper ca ne vom intalni intr-o zi, cu totii, intr-un loc fain! Pana atunci, felicitari si tot pe drumul tau, racule!>:D<